Profesjonalna rehabilitacja wykonywana u pacjenta

Niedawno miałem zabieg chirurgiczny. Sama operacja na szczęście przebiegła świetnie. Ale w tej samej chwili lekarz prowadzący zakomunikował mi, że muszę zgłosić się do rehabilitanta.



Teraz w mojej głowie powstał mętlik. Szczerze mówiąc żadnego nie znałem. Rozpocząłem zatem szukać takich właśnie profesjonalistów na internecie.

Moją uwagę przykuła informacja, że są osoby, które wykonują rehabilitację w domu pacjenta. Rzeczywiście bardzo mi się coś takiego spodobało. Cały czas mam jeszcze spore kłopoty z chodzeniem. Teoretycznie lekarz powiedział mi, że po rehabilitacji wrócę do pełnej sprawności siebie. Mam nadzieję, że realnie tak się stanie.

Zwłaszcza, że trafiłem na prawdziwego specjalistę. Od razu widać, że to osoba mająca wiedzę i doświadczenie.
Co interesujące, za dojazd do mojego domu nie bierze ani jednej złotówki. Koszty powiązane są tylko z przebiegiem rehabilitacji, czyli tak samo, jakbym rehabilitował się w gabinecie czy szpitalu itd. Dla mnie natomiast rehabilitacja w domu jest o sporo bardziej korzystna. Przede wszystkim nie muszę męczyć się z dojazdami, bo na razie właściwie każdy krok sprawia mi jeszcze spory ból. Nie za bardzo wyobrażam sobie, jak mógłbym we własnym zakresie dojechać do konkretnego gabinetu i tym podobne. To jednakże nie wszystko. Poza tym nie muszę tracić czasu na dojazdy, a również pieniędzy.

Swego rodzaju jest to więc dosłownie tańsza usługa. Muszę też powiedzieć, że u siebie zwyczajnie czuję się jakoś bardziej niezbity siebie. Przenigdy nie byłem osobą, która potrafi łapać odpowiedni kontakt z obcymi.

Na szczęście terapeuta rehabilitacyjny pomógł mi przełamać pierwsze lody.

Jest to osoba rzeczywiście miła i przyjazna. Widać, że to fachowiec. Zresztą czuję to tak rzeczywiście po każdej sesji. Cieszę się więc, że trafiłem na kogoś takiego. Zainteresowanym osobom polecam taką usługę rehabilitacji w domu, bo to de facto dobre rozwiązanie.


Zobacz: http://domowarehabilitacja.com/